Kaksi onnistunutta päivää siis jo takana. Painokin pudonnut, mutta ei sitä vielä lasketa. On vaan tyhjentynyt elimistöstä viikonloppuiset mässäilyt. Tiedetään.

Mutta sitä mun piti tulla sanomaan, että sosiaalinen elämä on kyllä mun pahin kompastuskivi! Oon aina menossa tai tulossa ja kaikenmaailman kekkereitä sun muita joka välissä eli helvetin epäsäännölliset ruoka-ajat ja yleensä valitettavasti sosiaaliseen elämään kuuluu erittäin epäterveelliset naposteltavat tai jopa ahmittavat. Ja viina virtaa... Miksei kukaan muu meistä lihoa? Miksi se oon aina helvetti vieköön MINÄ, joka lihoaa muidenkin edestä? Tyhmä kysymys, koska mä oon ainut, joka ahmii yksinkin.

Saa nähdä, miten käy tänään syömisten kanssa. Tähän mennessä (aamupala + lounas) on jo jauhettu hampailla ja vedetty kurkusta alas 681 kcal:n verran.

------

No voi helvetti. Joku oli tuonut töihin Dallaspitkon ja siitäki oli pakko siivu vetästä. Miksi oi miksi ihmiset tuo herkkuja töihin? En halua kieltäytyä, etten saa "ai yritäksä laihduttaa" -kommentteja. Sitten on entistä nolompaa, kun ei kuitenkaan mitään laihdu, vaikka jättäis ne pullat vetämättä. Otin kuitenkin vaan tosi vähän. Mutta voi ei silti.