Olen laiha läskin ruumiissa. Oikeasti. Kuvittelen olevani sopusuhtaisempi ja nätimpi, mitä olenkaan. En näe itseäni 116-kiloisena. Jos mun käsketään kuvitella ihminen, joka on 116-kiloinen, näkisin jonkun todella paljon lihavamman, kuin itseni. Vaikka todellisuudessa olen juuri yhtä lihava itsekin!

Jotenkin nyt olen herännyt näkemään todellisen itseni. Lähestulkoon sairaalloisen lihavan itseni.

En voi olla hemaisevan näköinen, jos vaatekoko on 52. Ehkä mun ei kannata tanssia kännissä pöydillä. Ei se ole hyvän näköistä, ei todellakaan.

Usein mietin vastaantulevista lihavista ihmisistä, että olenko yhtä lihava. En taida nykyään enää osata vastata omaan kysymykseeni.


Lisäys:

Tean ehdotuksesta tein Energynetin kehonkuvatestin ja siinäkin se karu totuus paljastuu! Otin vähän huonon kuvakaappauksen, kun tuosta jäi selitykset pois. Tuo sininen pallukka on siis se, mitä kuvittelen olevani ja punainen pallukka se, mitä laskennallisesti olen. Vihreä on se, millainen haluaisin olla...

Ennen, kuin tajusin todella olevani niin lihava, kuin olen eli noin kuukausi sitten pidin itseäni tuon sinisen pallukan alapuolella olevan kokoisena. Nykyään ehkä enemmän näen itseni tuona toiseksi viimeisenä. Mutta en jumalauta missään nimessä ole kuvitellut olevani tuollainen tankki, kuin viimeisessä kuvassa, mikä siis laskennallisesti olen!!!

Vaikka juuri tuollainen sieltä peilistä taitaa kyllä takaisin katsella :S Tai oikeastaan se peili valehtelee mulle (valehtelen itse itselleni), mutta valokuvista ainakin se valitettava tosiasia näkyy.

Olen aivan törkeen läski.

803833.jpg